Generator HHO
Moderátor: Moderátoři
Generator HHO
Priatelia vie mi niekto pomoct : Aku energiu ziskam spalenim 1 litra rozlozenej vody ,teda plynu HH0. Je to z rozkladu vody v generatore pre motorove vozidlo. Plyny z rozkladu vody sa neoddeluju ale priamo spolu zmiesane sa tahaju nasavacim potrubim, zaujimala by ma energeticka bilancia. Diky, pre chemikov by to mala byt malina, ja som bohuzial elektrikar
Kdo si hraje - nezlobí
- Dr.G.Freeman
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř 23. led 2008, 22:59
No teoreticky ano, ale každá přeměna bude mít nějakou účinnost a ta většinou není 100%. Záleží na tom, jakou energii budeme měřit. Třeba spálením v motoru získáme podle účinnosti motoru (pokud nezapočítáme i nevyužité a odpadní teplo) atd.
Přeměna v palivovém článku na el. energii bude zas podle článku a pokud tuto energii použijeme k roztočení elektromotoru jsou zas ztráty.
Přeměna v palivovém článku na el. energii bude zas podle článku a pokud tuto energii použijeme k roztočení elektromotoru jsou zas ztráty.
Vím že jednou přijde chvíle kdy se prostě seknu, jenom pořád doufám, že to nebude teď.
Možná je to jen moje náhodná asociace, ale nemá náhodou kolega Hornet namysli tenhle podvodný systém slibující snížení spotřeby paliva v našich automobilech? http://www.jednavodu.cz/
Tse-Tse
Dzentlmeni , diky za reakcie , presne ako pise Tse Tse je to ojebung, Priviezli to z USA asi za 200 USD, vytvara to falosnu predstavu uspory paliva, preto ma to zaujima aby som dal veci na pravu mieru. Pri rozklade tiekol prud 25A z 12V baterie po dobu 25s, vytvoril asi objemovy liter plynu. Tak mi to spocitajte ,dodavany vykon bol s miernym priblizenim 12x25x25 = 7500 watt sekund. Je mi jasne, ze to nieje perpetuum, dost sa hriali vodice, takze uz je tu strata v teplom, dalej tocilo cerpadielko a ked pripocitam, ze treba robit aj roztok NaOH tak to nieje ziadna slava. Tak mi to spocitajte, kolko energie vyda ten liter plynu, ktory spalim. Ked si uvedomim, ze to bude len tepelna energia, ktoru musim este premenit na pohyb a pri ucinnosti motora cca 40% je to shit. Skusme este podebatovat. Na nete je toho spusta, ponukaju elektrody, mozes si sam vyskladat generator. Par vychcalkov si masti kapsy. Toto by malo byt upozornenie pre naivkov, ktori si myslia ako usetria
Kdo si hraje - nezlobí
Pěkný téma....... Jen dofám,že kolegu Buka z toho nešvihne !!
Je naprosto zbytečné to energeticky počitat .tj kolik energie získám z 1 litru vody,na to tu už Czip odpověděl víceméně jasně .
Celý sistém auto na vodu bude vždy energeticky v mínusu,průměrně vzdělanému jedinci to musí být jasné,mě by spíše zajímalo kdeže se bude pořád brát tu el energii z baterie?? To jaxi autor nevysvětlil.
Celý sistém by mohl fungovat za předpokladu pokud auto pojede pořád z kopce...což evokuje myšlenku geniálního vynálezce Járy Cimrmana na bezenergetický výtah pro horníky jenž je založen na principu kdy dolu fárá 5 horníku a nahoru vyfárávají 4 horníci. Zařízení funguje bez jakékoliv energie..problémem po měsíci chodu ovšem zůstává, co s přibývajícími horniky v podzemí.
Je naprosto zbytečné to energeticky počitat .tj kolik energie získám z 1 litru vody,na to tu už Czip odpověděl víceméně jasně .
Celý sistém auto na vodu bude vždy energeticky v mínusu,průměrně vzdělanému jedinci to musí být jasné,mě by spíše zajímalo kdeže se bude pořád brát tu el energii z baterie?? To jaxi autor nevysvětlil.
Celý sistém by mohl fungovat za předpokladu pokud auto pojede pořád z kopce...což evokuje myšlenku geniálního vynálezce Járy Cimrmana na bezenergetický výtah pro horníky jenž je založen na principu kdy dolu fárá 5 horníku a nahoru vyfárávají 4 horníci. Zařízení funguje bez jakékoliv energie..problémem po měsíci chodu ovšem zůstává, co s přibývajícími horniky v podzemí.
Pandy:mám dojem, že systém údajně nemá fungovat na principu perpetum mobile nýbrž přídavek HHO do spalovacího procesu má zvyšovat účinnost motoru, což by sice mělo jakousi logiku vzhledem k tomu, že přidáním vodíku by se opravdu měla mírně zvýšit efektivita spalování, ovšem to nic nemění na nesmyslnosti celého systému.
Jen podotýkám, že propagátoři tohoto systému obdrželi prestižní ocenění bronzový Bludný balvan 2010 v kategorii družstev
http://sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1301100956
Podrobnější hodnocení celého systému možno nalézt zde
http://sysifos.cz/files/Jednavodu.pdf
Někdy si říkám, jestli bych místo všeho toho studia a chození ke zkouškám neměl také raději objevit nějaký ten zdroj vesmírné energie nebo zázračné léčitelské schopnosti
Jen podotýkám, že propagátoři tohoto systému obdrželi prestižní ocenění bronzový Bludný balvan 2010 v kategorii družstev
http://sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1301100956
Podrobnější hodnocení celého systému možno nalézt zde
http://sysifos.cz/files/Jednavodu.pdf
Někdy si říkám, jestli bych místo všeho toho studia a chození ke zkouškám neměl také raději objevit nějaký ten zdroj vesmírné energie nebo zázračné léčitelské schopnosti
Tse-Tse
Toto téma mě nestojí ani za odpověď a diskuzi.
ad1: dovedu si představit usporu pokud do sání budu foukat vodík či čistý kyslík z externí flašky od linde...ano...k uspoře paliva rozhodně dojde a dojde i k efektivnímu spalování směsi,na druhé straně ale zaplatím za lahev od Linde za vodík dost peněz...krom toho že si učtují nekřesťanský polatek za nájem lahve Ušetřím velký kulový.
Pokud budu vodík vyrábět elektrolýzou vody z autobaterie potažmo z alternatoru motoru a ten spalováním směsi pohání uvedený alernátor je to naprostá kokotina...jinak to ani nejde nazvat.
ad2: Celý problém tkví v tom že velká většina "obyčejných lidí" jaxe toto stádo nazývá nemá ani potuchu o základech fyziky přestože se v 8 a 9 třídě ZŠ probírala...a v tom tkví základ podnikatelského záměru..vydělat na neznalostí lidí což já naprosto schvaluji páč blbec zůstane vždy blbcem a dobře mu tak.Kdyby v škole dávali pozor a nekreslili v hodinách fyziky na lavici kosočtverce tak by si nikdy elektrolyzér do auta nekoupili.
ad1: dovedu si představit usporu pokud do sání budu foukat vodík či čistý kyslík z externí flašky od linde...ano...k uspoře paliva rozhodně dojde a dojde i k efektivnímu spalování směsi,na druhé straně ale zaplatím za lahev od Linde za vodík dost peněz...krom toho že si učtují nekřesťanský polatek za nájem lahve Ušetřím velký kulový.
Pokud budu vodík vyrábět elektrolýzou vody z autobaterie potažmo z alternatoru motoru a ten spalováním směsi pohání uvedený alernátor je to naprostá kokotina...jinak to ani nejde nazvat.
ad2: Celý problém tkví v tom že velká většina "obyčejných lidí" jaxe toto stádo nazývá nemá ani potuchu o základech fyziky přestože se v 8 a 9 třídě ZŠ probírala...a v tom tkví základ podnikatelského záměru..vydělat na neznalostí lidí což já naprosto schvaluji páč blbec zůstane vždy blbcem a dobře mu tak.Kdyby v škole dávali pozor a nekreslili v hodinách fyziky na lavici kosočtverce tak by si nikdy elektrolyzér do auta nekoupili.
Tak třeba by to nemuselo být špatné při využití elektřiny ze sítě a výrobou HHO plynu doma do zásoby.
Ale pro zachování ochrany ŽP by bylo vhodné použít nukleostop - abychom nepodporovali ZLÉ jádro (http://www.nucleostop.de/Technik/technik.html)
PS.: Budeme probírat i pí-vodu?
Ale pro zachování ochrany ŽP by bylo vhodné použít nukleostop - abychom nepodporovali ZLÉ jádro (http://www.nucleostop.de/Technik/technik.html)
PS.: Budeme probírat i pí-vodu?
Jestli kecam bludy nakopnete me
Ještě že, jsme v pokecu...
Kromě pí-vody, stojí za zmínku i polyvoda. To aby toho "odlehčení" v tomto tématu bylo dost, a byl zachován nějaký informační přínos (a nová vědecká témata byla přijímána kriticky), čtěte zde:
http://www.kpufo.cz/oblasti/oso/patrov/c_co42.htm
Citace:
Mezi novější omyly patří i objev tzv. polyvody. Její historie počíná objevem sovětského fyzika N. N. Fedjakina, který v roce 1961 zjistil, že rychle ochlazená voda kondenzující v kapilárách osazuje jakousi sraženinu. Začal se o ní zajímat s B. V. Děrjaginem a publikovali o ní asi 15 článků. Když v roce 1966 Děrjagin přednesl referát na zasedání Faradayovy společnosti v Nottinghamu, začali se o tuto vodu zajímat západní vědci. Během roku 1968 pak vznikly v Britanii dvě a v USA jedna skupina v Marylandu, vedená E. Lippincottem, který záhadnou bělavou hmotu nazval polyvodou, tedy polymerizovanou vodou (H20)x. V roce 1970 na tomto problému pracovalo na celém světě asi 400 vědců, ale následující rok už vznikly pochybnosti, až koncem roku 1972 bylo nutno přiznat, že šlo o omyl. Bělavá hmota, které bylo vždy získáno velmi malé množství, řádu mikrogramů, byla nakonec podrobena mikroanalýze a bylo zjištěno, že obsahuje kyselinu křemičitou a soli, zřejmě vyloučené ze stěn kapilár, i když tyto byly z odolného skla nebo dokonce z křemene. Jev byl "vysvětlen“ tím, že voda v kapilárách má vlastnosti silné kyseliny.
Kromě pí-vody, stojí za zmínku i polyvoda. To aby toho "odlehčení" v tomto tématu bylo dost, a byl zachován nějaký informační přínos (a nová vědecká témata byla přijímána kriticky), čtěte zde:
http://www.kpufo.cz/oblasti/oso/patrov/c_co42.htm
Citace:
Mezi novější omyly patří i objev tzv. polyvody. Její historie počíná objevem sovětského fyzika N. N. Fedjakina, který v roce 1961 zjistil, že rychle ochlazená voda kondenzující v kapilárách osazuje jakousi sraženinu. Začal se o ní zajímat s B. V. Děrjaginem a publikovali o ní asi 15 článků. Když v roce 1966 Děrjagin přednesl referát na zasedání Faradayovy společnosti v Nottinghamu, začali se o tuto vodu zajímat západní vědci. Během roku 1968 pak vznikly v Britanii dvě a v USA jedna skupina v Marylandu, vedená E. Lippincottem, který záhadnou bělavou hmotu nazval polyvodou, tedy polymerizovanou vodou (H20)x. V roce 1970 na tomto problému pracovalo na celém světě asi 400 vědců, ale následující rok už vznikly pochybnosti, až koncem roku 1972 bylo nutno přiznat, že šlo o omyl. Bělavá hmota, které bylo vždy získáno velmi malé množství, řádu mikrogramů, byla nakonec podrobena mikroanalýze a bylo zjištěno, že obsahuje kyselinu křemičitou a soli, zřejmě vyloučené ze stěn kapilár, i když tyto byly z odolného skla nebo dokonce z křemene. Jev byl "vysvětlen“ tím, že voda v kapilárách má vlastnosti silné kyseliny.
„Čas je jen hrst listí ve větru.“
Borci z jedunavodu pěkně žonglují s údaji :
" K produkci HHO plynu mu stačí pouze 1A a tak nezatěžuje alternátor vozidla."
a o kus dál píšou :
"Příkon 14V 12A zajistí výrobu 1litru HHO směsi za minutu." ( teď už to ale zatěžuje, co?)
( 12A =1litr plynu, 1A=0.083litrů. tedy 83 ml !)
Modelový příklad- auto se spotřebou 6/100, řítící se povolenou 130 po autostrádě, sežere za hodinu 7,8litru, tj.130ml ( 96,2 gr.) benzínu za minutu.Při stechimetrickém poměru 14,5:1 to je i 1395gr. vzduchu tj při hustotě 1,29 cca 1080 litrů vzduchu s benzínem a k tomu oni chtějí přidat JEDEN litr vodíkokyslíkové směsi ( v ekonomy verzi 1A pak jen 83 mililitrů !!! )
A to všechno jen za šestku v českejch !
" K produkci HHO plynu mu stačí pouze 1A a tak nezatěžuje alternátor vozidla."
a o kus dál píšou :
"Příkon 14V 12A zajistí výrobu 1litru HHO směsi za minutu." ( teď už to ale zatěžuje, co?)
( 12A =1litr plynu, 1A=0.083litrů. tedy 83 ml !)
Modelový příklad- auto se spotřebou 6/100, řítící se povolenou 130 po autostrádě, sežere za hodinu 7,8litru, tj.130ml ( 96,2 gr.) benzínu za minutu.Při stechimetrickém poměru 14,5:1 to je i 1395gr. vzduchu tj při hustotě 1,29 cca 1080 litrů vzduchu s benzínem a k tomu oni chtějí přidat JEDEN litr vodíkokyslíkové směsi ( v ekonomy verzi 1A pak jen 83 mililitrů !!! )
A to všechno jen za šestku v českejch !
Ale toto je naprosto nejlepší:
http://www.youtube.com/watch?v=pA7e5Rj0laQ
Mladším ročníkům to asi moc neřekne kdežto ti starší jistě ví vocogou
http://www.youtube.com/watch?v=pA7e5Rj0laQ
Mladším ročníkům to asi moc neřekne kdežto ti starší jistě ví vocogou
- Rus Valadij
- Příspěvky: 32
- Registrován: čtv 17. lis 2011, 12:37
- Bydliště: Sibiř
<b>@Medák:</b> Dávej si pozor na jednotky, "gr" je grain (64.79891 mg), ne gram...
Jinak je celkem zvláštní, jak nikomu nepřijde divný počítat s objemama plynů aniž by byly známy jejich tlak a teplota...
Zároveň byl podobnej pan "expert" i v TV Hovna, doporučuju D-fensův článek http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008111601
Jinak je celkem zvláštní, jak nikomu nepřijde divný počítat s objemama plynů aniž by byly známy jejich tlak a teplota...
Zároveň byl podobnej pan "expert" i v TV Hovna, doporučuju D-fensův článek http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008111601
Jo s prifukovanim vodni pary se koketovalo uz za treskuteho socialismu. Lidi si vsimly, ze kdyz je mlha, tak jim to lip startuje (ovsem pokud jim nezkondenzovala v rozdelovaci)
Para ma mirne katalizujici ucinek na spalovani smesi, ale prifukovat do sani porad - blbost.
Navic vodni para je beznou soucasti atmosfery.
Jinak kdyby si nekdo chtel obohacovat smes o kyslik, tak bejvaly meraky kysliku s ohromnym magnetem a odporovym mustkem. Kyslik je paramagneticky, tak sel cestou okolo magnetu a vyhrivanym odporovym mustkem se to merilo.
Teoreticky by se to s dnesnimy neodymovymi magnety dalo zkusit, ale ty prutoky plynu v sani jsou tak brutalni, no nevim jakou by to melo ucinost. Mozna by taky sla jednotka na obohaceni kysliku pres membranu, ale jakou kdyz ty prvky stoji vedle sebe a maji prakticky totoznou hmotnost. Ucinnost by se rozhodne zvedla, pac 70% dusiku odnasi zbytecne teplo, ale fyzika je fyzika, takze resit ucinejsi chlazeni motoru atd.
Sezente si nekde N20 - rajcak. Nemec s tim za WW2 zvysoval ucinnost motoru v bombarderech a sup s nim do sani.
Para ma mirne katalizujici ucinek na spalovani smesi, ale prifukovat do sani porad - blbost.
Navic vodni para je beznou soucasti atmosfery.
Jinak kdyby si nekdo chtel obohacovat smes o kyslik, tak bejvaly meraky kysliku s ohromnym magnetem a odporovym mustkem. Kyslik je paramagneticky, tak sel cestou okolo magnetu a vyhrivanym odporovym mustkem se to merilo.
Teoreticky by se to s dnesnimy neodymovymi magnety dalo zkusit, ale ty prutoky plynu v sani jsou tak brutalni, no nevim jakou by to melo ucinost. Mozna by taky sla jednotka na obohaceni kysliku pres membranu, ale jakou kdyz ty prvky stoji vedle sebe a maji prakticky totoznou hmotnost. Ucinnost by se rozhodne zvedla, pac 70% dusiku odnasi zbytecne teplo, ale fyzika je fyzika, takze resit ucinejsi chlazeni motoru atd.
Sezente si nekde N20 - rajcak. Nemec s tim za WW2 zvysoval ucinnost motoru v bombarderech a sup s nim do sani.
Pravý prd je silný, má hustotu větší, nebo rovnu atmosféře jej obklopující, tvoří nezaměnitelnou vůni brokolice a obvykle vyžaduje utření zadnice.
Tak to není pravda. Cca v roce 2002 vytvořili v motorárně jedné naší automobilky benzínový motor. 3 válec se spotřebou 3,5 litru/100km. Vedení motor ukožilo k ledu. Důvod? Na takový motor není ještě doba.AKA the A píše: Obecně pokud všichni výrobci aut něco nedělají, mají k tomu svoje důvody
A přidávání vody do paliva je určitě cesta k nižší spotřebě. Je však údajně potřeba zvýšit kompresi a dořešit startování. Pokud zhasne motor na palivo s vodou = nenastartuješ.
Generátory HHO plynu se opakovaně objevují v různých odvětvích. Poprvé jsem se s ním setkal v 80 letech minulého století v časopise ?? Kutil ?? (nejsem si názvem moc jist) Podle autorů se tímto plynem mělo svářet. Konstrukce byla v novodurových trubkách a elektrody byly ze železa. Nejel na KOH, ale na NaOH.
Ten největší problém přidávání HHO do paliva je v tom, že na rozklad vody je potřeba energie, Ta se vždy spotřebovává - nikdy se nevyrobí více energie, než se do reakce vloží. Účinost strojů je vždy menší než 100%. Neboli - perpetum mobile neexistuje. Ale to je nošení sov do Athen.
- kerut
- Příspěvky: 263
- Registrován: čtv 08. úno 2007, 16:51
- Bydliště: ZOO Springfield
- Kontaktovat uživatele:
..do motoru se urcite neprifukuje vodni para, ta by tam byla docela k hovnu.. prifukuje se vodni mlha a ucel je ciste termodynamicky - drobounke kapicky vody pri kompresi absorbuji vznikajici teplo (vyuziva se latentni teplo varu potrebne k jejich odpareni) a navic po premene v paru sami expanduji cimz se zlepsuje ucinnost komprese.. metoda se nejen hojne pouzivala (pistovy motor FW190 napr.) ale i dodnes pouziva v letectvi (v soucasnosti treba M601 -pouzivany v L410) ke zvyseni vykonu v rezimu startu..